Известие

Collapse
No announcement yet.

Радиатор от темпра за моята кошница

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Радиатор от темпра за моята кошница

    Здравеите колеги,тази моята каляска си иска през две седмици да и се обраща внимание Сега само ме изчака да и сменя термостата,датчика за температурата и антифриза и като се разтече водния радиатор та няма спирка.Забелязах горе долу от къде тече имаше нещо като силикон там.Та на въпроса някои ми беше казал че за 155 ставал радиатор от темпра които предполагам е значително по евтин.Имали някаква истина?Благодаря
    Alfa 156FL засилена
    Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
    ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
    e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

  • #2
    От Темпра незнам,но колегата kris11 май беше сложил от Самара
    Ама неговата е 8 в. и незнам дали са еднакви със 16 волтовите.
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #3
      А защо не проеришпри италяннеца за втора ръка радиатор
      Алфа Ромео 147-2.0 16V 2002g-ГИ
      The pleasure of driving Alfa Romeo!

      Comment


      • #4
        da

        става и от темпра и от крома ... цена около 140-150lv при цена 270 за алфа само заради името......разликата е в отвора за датчика за перката. Трябва да се запуши и готово


        Ако нещо не е ясно -питаите

        успеx
        Alfa Romeo 155 Super
        2.0 16V TS

        Comment


        • #5
          благодаря колега,и аз съм забелязал че цените са бая нагоре само защото е за алфа Даже се разрових из темите и срещнах мнения че ставал и от лада 2110
          Alfa 156FL засилена
          Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
          ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
          e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

          Comment


          • #6
            Re: da

            Първоначално публикувано от gallena
            ......разликата е в отвора за датчика за перката. Трябва да се запуши и готово
            А тогава датчика къде се слага
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #7
              на 2.0 16 TS с клима датчика не е на радиатора
              Alfa Romeo 155 Super
              2.0 16V TS

              Comment


              • #8
                На 2000 16 v датчика е точно на радиатора.
                alfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #9
                  На 2000 16 v датчика е точно на радиатора.
                  alfa 155 2.0 16v

                  Comment


                  • #10
                    Добре, а при 8V ? Къде е датчика и става ли такъв радиатор от темпра
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от VFTI
                      Добре, а при 8V ? Къде е датчика...
                      На мойта е в долния ляв ъгъл( от страната на шофьора) на радиатора. През него източвах системата , когато я промивах след ремонта. Проблем ми беше , че не можех да вкарам никакъв ключ и съм го стягал на ръка.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
                        Първоначално публикувано от VFTI
                        Добре, а при 8V ? Къде е датчика...
                        На мойта е в долния ляв ъгъл( от страната на шофьора) на радиатора. През него източвах системата , когато я промивах след ремонта. Проблем ми беше , че не можех да вкарам никакъв ключ и съм го стягал на ръка.
                        И на моята совалка на последните 2 радиатора беше там, сега на самаровия е в средата на дясната страна, от същата гледна точка... Чисто нов, руски, оригинален - 75 лв. В сравнение с най-евтиния Бер, който можех да си уредя за 196 лв си мисля, че половин ден заигравка с трансплантацията си струва. При тези с клима не знам как ще стане, както не знам и как е при 16 V. Сделаното, обаче е без грешка и за сметка на това е "тънка лайсна" . От както го присадих спрях с постоянните инвестиции в антифриз.
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • #13
                          Радиатора е и като на Типо 1.6 двувалка(швейцарка).Разликата е в изходния щуцер за обезвъздушаване при типото,който е отгоре откъм шофьорската страна.Запушва се с течен метал и няма грижи.Пробвано!
                          Най-търсения радиатор при италианеца,едва ли го има в наличност.
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от TRENDi
                            Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
                            Първоначално публикувано от VFTI
                            Добре, а при 8V ? Къде е датчика...
                            На мойта е в долния ляв ъгъл( от страната на шофьора) на радиатора. През него източвах системата , когато я промивах след ремонта. Проблем ми беше , че не можех да вкарам никакъв ключ и съм го стягал на ръка.
                            И на моята совалка на последните 2 радиатора беше там, сега на самаровия е в средата на дясната страна, от същата гледна точка... Чисто нов, руски, оригинален - 75 лв. В сравнение с най-евтиния Бер, който можех да си уредя за 196 лв си мисля, че половин ден заигравка с трансплантацията си струва. При тези с клима не знам как ще стане, както не знам и как е при 16 V. Сделаното, обаче е без грешка и за сметка на това е "тънка лайсна" . От както го присадих спрях с постоянните инвестиции в антифриз.

                            Колега дай да измислим нещо по въпроса с радиаторите - вече имаш познания по руското творчество... Мисълта ми е ако не е проблем да дадеш акъл как стават нещата, пък реванша е сигурен Говоря за някаква срещичка - или стандартните в Студентски, или по удобно за тебе време... Пък гледам, че има и други желаещи да се "просветят" в изкуството с радиаторите - може да си спретнем среща "Направи си сам"... Пък почерпката сама ще дойде :P
                            Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                            Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                            Thank you, VFTI, thank you!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от virusalfa
                              Радиатора е и като на Типо 1.6 двувалка(швейцарка).Разликата е в изходния щуцер за обезвъздушаване при типото,който е отгоре откъм шофьорската страна.Запушва се с течен метал и няма грижи.Пробвано!
                              Най-търсения радиатор при италианеца,едва ли го има в наличност.
                              При самаровия има същият щуцер на същото място. Аз го запуших с късо маркуче за вакум и навит винт от другата страна стегнат със скобичка.

                              Колега дай да измислим нещо по въпроса с радиаторите - вече имаш познания по руското творчество... Мисълта ми е ако не е проблем да дадеш акъл как стават нещата, пък реванша е сигурен Laughing Говоря за някаква срещичка - или стандартните в Студентски, или по удобно за тебе време...
                              Аз съм от Надежденската групичка и Ст. град ми е почти като до Пазарджик . Бачкането ми е в Х. Димитър и евентуално някъде там, някога може да се разберем, ама принципно само совалката е до там и после излитам с някой служебен мръхтар, та и там ме няма все едно. Тази неделя гледам е време за среща, та като се има предвид, че досега не съм посещавал това мероприятие , може за там да се разберем нещо (стига да не съм на бачкане естествено, че при мен може делничните дни да са почивни, а неделничните - работни)...

                              Едит. Може и в Събота, който може тук, че и без това надежденци, не знам да са имали някога на среща повече от 4-рима (отново, обаче условието е да не съм на работа, ще знам със сигурност петък вечерта)...
                              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                              Мненията са като задниците - всеки си има!

                              Comment

                              Working...
                              X